Projížďka závodním vozem

Včera večer jsem si hrála na pirátku silnic. Motýl přemluvil jednoho našeho novináře, aby mu půjčil nové sportovní Subaru, které testoval zřejmě se záměrem napsat o něm reportáž. Zrovna jsem se chystala jít žehlit Motýlovy košile, když jsem slyšela mohutný zvuk motoru a zahlédla světla před garáží. Šla jsem Motýlovi otevřít a vykulila jsem oči, v jakém žihadle to přijel. Ono to teda zvenku není nijak obzvlášť krásné auto. Působivé, to ano.

Motýl navrhnul, že se pojedeme ještě na pár minut projet a ať řídím. Zvolila jsem známou trasu směrem do práce a pak jsem to stočila po dálnici zpátky domů. Nejvyšší povolená rychlost na dálnicích v departementu Moselle je 110 km/h. To samozřejmě s 300 koňmi pod kapotou moc dobře nejde. Už když jsem vyjížděla z naší čtvrti na hlavní silnici, sešlápla jsem pedál a rázem jsem na tachometru měla stovku. Řadit mi Motýl dovolil vždycky až ve chvíli, kdy se spustilo automatické pípání –  zkrátka auto pro závodníky. Přiznám se, že mi občas vysoká rychlost nahání strach. Na takovéhle auto jsem asi příliš opatrný řidič. Ale zážitek to byl.

Subaru zepředu

Subaru zezadu

Zanechat Odpověď

