Šetřič času v supermarketu

Dneska mi jedna francouzská kamarádka popsala styl, jakým dělá velké rodinné nákupy.

Na internetu supermarketu Auchan u města Longwy si vybere zboží. Vyplní formulář a v něm kolonku, který den a v kolik hodin si svůj nákup přijede vyzvednout. Nejbližší možný termín je dvě hodiny od odeslání objednávky. Potom se v danou hodinu dostaví k okénku „Auchan Drive“ (jako McDrive :-)), nahlásí číslo své objednávky, zaplatí (zaplatit mohla i předtím přes internet, pokud se s tím nechce zdržovat na místě), pak najede k rampě, kde jí zaměstnanec Auchanu naloží tašky s jejím nákupem přímo do kufru. A tahle služba je prosím pěkně zdarma! Konec zdlouhavému poletování po obrovských nákupních halách, konec ztrátám času i zbytečným útratám za zboží, které člověk nepotřebuje, ale koupí ho prostě proto, že na něj při procházení regály narazí! Přijde mi to jako úžasný výmysl. Já totiž ráda nakupuju boty, oblečení a šminky, ale nesnáším supermarkety. Myslím, že to zítra vyzkouším. Přímo na trase sice Longwy nemám, ale i tak se to časově určitě vyplatí.

2 thoughts on “Šetřič času v supermarketu

  1. to je báječné! 7.10.2010 / 17:54

    kdy to dojde do Čech;-)?

    Tady (v Tescu) akorát čím dál víc zřizují samoobslužné pokladny, za nimiž u informačního stánku stojí prodavačka, která místo pomoci znuděně a otráveně říká lidem: „tak to nedělejte, když to neumíte!“ To je můj včerejší zážitek z nakupování 😀

    • Vanilka 8.10.2010 / 10:52

      Tak ty samoobslužný pokladny tu máme taky. V Ikea a v supermarketu Auchan v Luxu. Přijde mi to rychlé a praktické. Akorát v Ikea se mi ještě nikdy nepodařilo načíst moji zákaznickou kartičku a to pak vždycky musím zavolat tu opodál stojící paní. Ještě nikdy mi ale neřekla, ať to nedělám, když to neumím 🙂 To by si taky mohla zkusit!

Zanechat Odpověď

