Nehorázně drahé tričko

Když jsem minulý týden usilovně sháněla mini-kabelku na svatbu, narazila jsem v Eschi v obchodě Casual, který asi se specializuje na značku Guess, na naprosto nádherné tričko. Ušité z krásné jemné černé látky, velmi originální střih, holá záda překrýtá změtí tmavě stříbrných jemných řetízků… Těžko se to popisuje a na internetu jsem tenhle model bohužel nenašla. Každopádně výsledek byl prudce elegantní. Když jsem ho viděla poprvé, cenovka mě odradila i od toho, abych si ho vyzkoušela. Jenže od té doby jsem na to triko musela pořád myslet. A tak jsem se dneska o polední pauze vypravila do Esche znovu. A vyzkoušela si ho. A naštěstí jsem došla k závěru, že bych ho mohla nosit jenom tehdy, když jsem pěkně opálená, což já na zádech zase tak často nebývám. Taky se to kvůli těm řetízkům nesmí prát v pračce, což je další mínus. No a pak ta cena: 185 euro! Takže jsem odešla s prázdnou.

Cestou zpátky do práce jsem se ještě chtěla stavit s autem na myčce. Moc se mi tam nechtělo a nakonec se moje vnitřní dilema – zda tam jet nebo ne – vyřešilo samo. Když jsem stála na jedné křižovatce na semaforu, zezadu mi do kufru vrazil jeden nepozorný mladý řidič. Rozbil mi světlo a docela dost poškodil zadní nárazník. Já jsem ještě nikdy účastníkem žádné dopravní nehody nebyla, takže jsem absolutně netušila, jak vyplnit ten nehodový formulář a jak vlastně postupovat. Mladík na tom se svými znalostmi byl ještě hůř než já. Navíc mluvil špatně francouzsky, viditelně byl arabského původu, auto měl sice francouzské, ale řidičák italský. No nakonec jsme to nějak sepsali a mně nezbývá než doufat, že mi pojišťovna všechno proplatí vzhledem k tomu, že to nebyla moje vina. Protože pokud ne, pak to bylo opravdu nehorázně drahé tričko!

Zanechat Odpověď

