Mini-kabelka

Zítra se vdává jedna z mých nejlepších kamarádek. Nemůžu tomu uvěřit! Vyzní to určitě jako klišé, ale jako by to bylo včera, co jsme si u ní v pokojíčku hrály na princezny. Nutno říci, že ona vždycky byla daleko věrohodnější princezna než já. Mně stříhala maminka vlasy „na kluka“, zatímco ty její byly dlouhé a blonďaté. A kromě toho jí její maminka ušila krásné princeznovské šaty (s našitými perličkami)!

A zítra si opět takové princeznovské šaty obleče a vezme si úspěšného mladého muže, se kterým chodí už od gymnázia. Je jasné, že ti dva k sobě prostě patří.

Svatba se bude konat na vznešeném místě poblíž Pražského hradu. Už před prázdninami jsem došla k závěru, že nejen místo, ale především skutečnost, že se vdává mně velice blízká kamarádka, si zaslouží, abych se na tak vzácnou příležitost vkusně oblékla. K tomu závěru jsem došla vlastně v momentě, kdy můj zrak na konci července padl na šaty ve výloze obchodu 1-2-3. Sice jsem si tam nakonec pořídila šaty jiné – daleko nepraktičtější,  neboť bílé – ale mám z nich obrovskou radost.

šaty 1-2-3 zepředu
šaty 1-2-3 zepředu
šaty 1-2-3 zezadu
šaty 1-2-3 zezadu

Vynořily se ale tři problémy: a) koupit bílé lodičky, b) sehnat vhodné sako, protože šaty dosti odhalují záda a 11. září nemusí být zrovna horký letní den (a asi nebude), a c) sehnat vhodnou – pokud možno co nejmenší – kabelku.

Boty jsem našla v první obuvi, do které jsem vstoupila – hned po nákupu šatů.

Sako jsem si představovala dosti klasické, v jakékoli jiné barvě než bílá nebo černá. Ukázalo se, že je to úkol téměř nemožný. Obchodů jsem prošla opravdu hodně. A nakonec jsem zvolila něco velice netradičního, nad čím jsem dlouho váhala: černé kožené sáčko. Nezdála se mi hlavně ta kombinace bílých romantických šatů s černou kůží. Do kambinky jsem si ale vzala podobné bílé šaty jako ty moje a výsledek se mi líbil. Aspoň budu originální…

kožené sako Etam
kožené sako Etam

Největší útrapy jsem ale měla s kabelkou. Letos jsou moderní velké tašky a malé kabelky vhodné na večírky apod. prostě zmizely z trhu. Mám pocit, že jsem prošla snad všechny obchody s kabelkami a/nebo obuví. Dokonce jsem vlezla i do obchodů, do kterých normálně nechodím – např. Longchamps. Nic. Dnes o polední pauze, už naprosto zoufalá (ona se mi opravdu k těm šatům žádná jiná kabelka nehodí), jsem udělala poslední kolečko po centru Luxu a zakončila ho opět v obchodě 1-2-3. A tam, na poličce až úplně vzadu, na mě čekala:

kabelka 1-2-3
kabelka 1-2-3

Tímto splňuji slib, který jsem dala zítřejší nevěstě: že ukážu svůj oděv zakoupený speciálně na její svatbu. Stihám to jen tak tak.

A hlavně jí přeju hodně štěstí do manželského života a ať se ten zítřejší den vydaří.

Všechny fotografie, kromě té poslední, jsem si „vypůjčila“ z webů www.etam.com a www.1-2-3.fr.

Zanechat Odpověď

