Sním či bdím?

Sním či bdím?

To byla otázka, kterou si kladli hrdinové filmu, na kterém jsem byla včera v kině, a kterou jsem si kladla i já, když film skončil. S kamarádkami jsme šly na Inception, nový film s Leonardem DiCapriem.

Pro jednou jsem ráda, že nejsem zaměstnaná jako novinářka a nemusím psát recenzi na tenhle film. Děj je totiž neobyčejně komplikovaný. Chvílemi jsem si říkala, že na páteční večer jsme možná zvolily příliš složitý film. Unavená po pracovním týdnu jsem se musila pečlivě soustředit celé dvě a půl hodiny. Věděla jsem, že pokud mi unikne některý detail, ztratím souvislosti a už vůbec nebudu vědět, která bije. Nicméně můj obdiv patří nejen Leonardovi, ke kterému jsem si kdysi vytvořila averzi kvůli Titanicu, ale především tvůrcům filmu a scénáře.

Po filmu jsme zašly na malou večeři a skleničku, která byla nutná ke strávení filmu (teda aspoň pro ty z nás, které nejsme těhotné). Takové klidné posezení se třemi kamarádkami, a jak mi udělalo dobře! Motýl mi pak samozřejmě vyčetl, že jsem se vrátila moc pozdě. Ono je to na jednu stranu hezké, že mu chybím a že chce trávit co nejvíc času se mnou, ale já mám občas potřebu trávit občas taky nějaký čas bez něj, pro což on nemá moc pochopení, protože on tuhle potřebu prý nemá. Znamená to, že ho mám ráda míň než on mě?

2 thoughts on “Sním či bdím?

  1. Terka L. 6.9.2010 / 09:22

    Tenhle film je skvělej! Hlavně proto, že o něm musíš přemýšlet i po kině a to se stává u málokterých filmů… Taky jsem se hodně sousředila, ale musím říct, že se na to ráda podívám i podruhé a pochytám všechny detaily, které mi poprvé možná unikly..
    Tuhle jsem byla u přítele a sešlo se u něj zrovna i pár jeho kamarádů.. Musím říct, že jsem byla docela překvapená jakým stylem se spolu bavili a hlavně jaký slovník mezi sebou používají.. kluci jsou prostě takoví a občas potřebují tuto interakci mezi sebou, upustit pár sprostých slov, hodit do sebe pár piv a zařvat si u fotbalu.. Stějně tak my se potřebujeme občas sejít s kamarádkama a probrat události života u skleničky.. Je potřeba občas změnit prostředí, strávit pár hodin s někým jiným.. protože si od sebe odpočinete a pak se na sebe víc těšíte.. Nemusíš se tedy vůbec cítit provinile!

  2. ladyesik 2.7.2012 / 00:25

    Tento film jsem viděla dvakrát, ani nevím, proč 🙂 Připomnělas mi, že si mám dát DiCapria do oblíbených herců, protože mě fascinoval v roli ve filmu The Departed :)) … no film jsem žrala jak slepice zrní, skvělý! 🙂

Zanechat Odpověď

