Čekání na zázraky

Tak je to tady. Včera to přišlo. Poštou. Přímo do schránky. Malý úhledný balíček.

Po příjezdu z prázdnin jsem doma měla záchvaty uklízení (často v rámci svého tvůrčího procesu) a udělala jsem vítr taky ve své skříňce na šminky a krémy. Hezky jsem ji vyčistila, vyházela přípravky, které už dlouho nepoužívám, a rozhodla se k některým změnám.

Nejdřív jsem se vydala do Sephory, abych využila dárkové kartičky, kterou jsem už nějakou dobu nosila v peněžence. Jenže stejně jako mě občas uvádí do rozpaků kadeřnice, jsem nesvá z některých příliš ochotných prodavaček. Nemám problém s přiznáním své neznalosti a ráda si nechám poradit. Akorát že moje neznalost někdy sahá tak daleko, že když na mě prodavačka žádá podrobnosti o tom, co vlastně chci, těžko se mi odpovídá. Radši bych si jednotlivé produkty v klidu sama prohlídla a prozkoumala, co je na trhu, přečetla nápisy na krabičkách a obalech, a teprve potom požádala prodavačku o radu nebo doporučení. To se dá ale provozovat v klasických drogeriích nebo supermarketech, ne v parfumeriích, kde se prodavačka na člověka okamžitě nalepí a bombarduje ho dotazy ve snaze mu pomoci.

A tak jsem se rozhodla k nákupu na internetu. Na stránkách sephora.fr jsem si všechno nejdřív pěkně prozkoumala, porovnala ceny, popřípadě vyhledala názory a komentáře, a následně objednala:

Je pravda, že na sobě pozoruju změny. A ty nesouvisí s novými krémy, které jsem si zatím jen vystavila do skříňky a používat je začnu, teprve až vypotřebuju ty, které mám teď. Souvisí to spíš s mým zájmem o kosmetiku obecně.

Vždycky jsem byla toho názoru, že humbuk kolem všech možných zázračných přípravků, které rozjasní pleť, vyhladí vrásky a výrazně omladí tvář, jsou blbost a že je úplně jedno, co si člověk na obličej matlá. Před časem jsem si ale všimla, že se mi pod očima a na čele začínají dělat vrásky. Překvapilo mě to – v mém věku! A tak jsem se o kosmetiku začala trochu víc zajímat. Ne abych vrásky vyhladila – tomu pořád ještě nevěřím. Ale spíš abych zabránila tvorbě dalších, nebo ji aspoň zpomalila. Moje mamka byla z krémů Lancôme uchvácená a pravidelně si je teď přeje k narozeninám a Vánocům, z čehož jsem nebyla moc nadšená, protože jsou nehorázně drahé. Pak jsem ale někde dostala vzorek krému pro „první vrásky“ a zjistila, že je vážně hrozně příjemný a že dává minimálně pocit, že je pleť hladší a zdravější. A tak jsem nakonec taky podlehla, utratila velkou sumu peněz a teď budu čekat na zázraky, jaké to s mojí pletí udělá.

2 thoughts on “Čekání na zázraky

  1. jane 31.8.2010 / 18:53

    taky jsem našla vrásky na čele (dvě) a začala s nima bojovat. už se jich asi nezbavím. kamarád doporučuje botox a do toho nejdu. ale pořídila jsem si krémy a sérum a pokožka je fakt znatelně hladší a kocourek tvrdí, že i napnutější.
    stárnem, no. kde jsou ty časy, kdy mi stačila nivea jednou týdně a nevěděla jsem, co je to hydratace…

    • Vanilka 6.9.2010 / 13:41

      Botox mi nahání hrůzu, už když to slovo slyším. Kdepak, radši budu utrácet za krémy a doufat, že to oddálí přirozený vývoj.

Zanechat Odpověď

