Vítejte!

Tak vás vítám na svém zbrusu novém blogu!

Má svoje přednosti i nevýhody.

Naštěstí jsem přišla na to, jak ze starého blogu vyexportovat všechny příspěvky i komentáře a nahrát je sem. Abych řekla pravdu, žasnu nad tím, jak to funguje! Ach ta technika. Vypadla mi jen některá videa, která jsem ale snad už všechny dodala zpátky.

Je mi trochu líto, že tady na WordPressu nebyla volná doména vanilka.wordpress.com. Ta, kterou jsem nakonec zvolila, mi připadá příliš složitá. Ale žádná lepší alternativa mě nenapadla. Věrným čtenářům tedy doporučuju rovnou si mě uložit do „oblíbených“ 🙂

Taky jsem tohohle přesídlení využila ke změně vzhledu. Růžová sice nikdy nebyla moje barva, ale připadá mi, že to ladí. Snad se vám na to bude dobře koukat.

Hlavní nevýhoda spočívá v tom, že jsem nad tímhle transferem strávila celý večer a neudělala nic z toho, co jsem měla v plánu. Tudíž bych měla jít spát, abych se zítra neprobrala moc pozdě a všechno dohnala.

Dobrou noc.

Zanechat Odpověď

