Holčičí odpoledne

Dneska odpoledne jsem měla volno. Zřejmě poslední na hodně dlouhou dobu a podle toho jsem si ho taky užila. Došla jsem si k holiči, na nákupy a na nehty.

Z kadeřníků mám respekt. Z neznámých důvodů cítím potřebu se jim neustále za něco omlouvat a něco jim vysvětlovat. Dneska jsem se s námahou před svou kadeřnicí ospravedlňovala, proč jsem u ní tak dlouho nebyla: že jsem se přestěhovala a mám to k ní teď daleko, že jsem si našla jiný salón, do kterého to mám blíž, ale že jsem došla k závěru, že nejvíc spokojená jsem stejně byla vždycky u ní. Myslím, že jí to všechno bylo úplně jedno.

Zajímalo by mě, proč ve všech kadeřnictvích mají tak velký výběr „časopisů pro pipiny“. Proč tam nemají třeba obyčejné noviny, například ty naše 🙂 ? Nebo časopisy o cestování či o bydlení? Proč tam musí mít jenom prachsprostý bulvár, kdo kde s kým apod.? Kdyby se tam aspoň válelo něco o módě, do toho bych možná nakoukla, jenomže tentokrát tam neměli ani to! Naštěstí jsem byla vybavená knížkou – čtu teď fejetony „Boží a jiná muka“ od Terezy Boučkové. Některé se mi líbí víc, některé méně, ale v kadeřnictví by se všechny daly  srovnávat se Shakespearem.

Odpoledne jsem nakupovala. V Sephoře jsem konečně využila dárkové poukázky, kterou mi darovala přítelkyně jednoho kolegy za to, že jsem jí splašila lístky na Davida Guettu, a pořídila si prvotřídní malovátka.

Taky jsem konečně našla sako ke svým bílým šatům, které si plánuju obléct na kamarádčinu svatbu. Kombinace je to asi dost originální. Koho by napadlo míchat nadýchané romatické šaty s koženým sakem? Jenže oni ho měli v tom obchodě vystavené společně s šaty, které se nápadně podobaly těm mým a vypadalo to perfektně. Tak doufám, že to bude vypadat perfektně i na mně a že se budu nevěstě líbit (nebo že mě ze svatby aspoň nevyžene).

No a po všech těch dojmech a zážitcích sedím znavená u počítače a místo abych se v tuhle pozdní dobu večerní věnovala své literární činnosti, čučím na Facebook a odhlašuju se ze skupin, které mi připadají k ničemu. Tak jsem se chtěla taky odepsat ze stránky „Sushi“ – jako že už nebudu její fanoušek – a úplně jsem se zděsila, k čemu jsem se to nevědomky hlásila! Místo aby tam byly rady a recepty, jak správně připravovat různé druhy sushi, jsou tam fotky polonahých děvčic se vzkazy tipu:

„hi guys! Sexually, I’m pretty wild, but only if the chemistry is right I do have some pictures, just did not want to post them here and am searching for friends with benefit situation If you’re curious and available then know more about me at …“ (link na její web)

nebo

„I am energetic and sure can keep up all night. Feel free to ask anything if you wanna know more! Check out also my profiles, I have some of my picss there also. If that interest you,here’s the link …“

a taky

„Hey guys, I’m searching for a guy to go out and have fun with! If you think this post is fake, then don’t flag without reading and replying I’m 23 and just searching for pure pleasure! Someone who’s nice, real and no health issues See my naughty pictures available at…“

Asi jsem pořád ještě moc naivní. Když se takovéhle příspěvky objevují na stránce zasvěcené sushi, copak bych asi měla čekat na stránce Body Shop?


Zanechat Odpověď

