Ztrata casu

Jak snadne je zustat trcet u pocitace nekolik hodin, bez jakehokoli vysledku!

Zasekla jsem se nad svym blogem, protoze jsem mela pocit, ze tenhle oranzovy vzhled se mi uz okoukal (po 4 mesicich!), protoze nektere funkce mi tu nevyhovuji a protoze jsem si rekla, ze podoba meho blogu by mela prece jenom trochu vyjadrovat moji osobnost. A taky byt „readers-friendly“. A tak jsem cast odpoledne a vecera stravila zkousenim vsech dostupnych layoutu, a to vsechno proto, abych se nakonec vratila k tomu puvodnimu. V nabidce blog.com proste neexistuje verze, ktera by mi vyhovovala ve vsech smerech. Ale nevadi. Blog je prece hlavne o obsahu. Kdybyste ale meli nejaka prani, pripominky nebo vytky k memu blogu celkove, dejte vedet.

Zanechat Odpověď

