Den D -4

… a uz jsem zaridila:

  • roztok na cocky – i kdyz kvuli ty miniflasticce jsem koupila maxibaleni, ktere mi vystaci minimalne na rok
  • googlovala jsem, kolik tech tekutin smim mit v letadle, ale informace se dost lisi, tak to asi risknu, vezmu si, co potrebuju a uvidime
  • pojistila jsem nas – za neuveritelnych 92 EUR (teda pro oba, ale stejne…)
  • vytiskla letenky, viza a rezervaci hotelu – ted to jeste nezapomenout doma 🙂
  • Ted aby jeste ta sopka na Islandu prestala soptit!

A za chvili se jedeme podivat na nas (doufam) budouci dum (?) spolecne s architektem. Zacina to byt napinave. Jestli nam na tom architekt nenajde nejaky moc velky mouchy, budeme o tom cely vikend dumat a v pondeli Motyl mozna odesle cenovou nabidku. A pak se na to v New Yorku budeme snazit nemyslet a po navratu se dozvime, jestli nabidka byla prijata nebo ne.

Zanechat Odpověď

