Opustena

Pripadam si tady takova opustena.

Je to dost zvlastni pocit, zridit si blog, pravidelne psat, smirit se s tim, ze tentokrat je moje „tvorba“ volne vystavena na odiv vsem, a pritom nevedet, jestli pisu jenom sama pro sebe, nebo taky pro nekoho jineho. Podle Google Analytics je to spis ciste osobni zalezitost. Ctenarska obec se mi moc nerozrusta. Uznavam, ze se v mych textech nenachazi nic zavratneho. Je to jen takovy soupis mych dojmu, pocitu a zazitku. Ale doufala jsem, ze se mi tu cas od casu objevi nejaky ten komentar. Pomohlo by mi to se v mem psani usmernit. A hlavne KOMUNIKOVAT.

Krome navazani kontaktu s lidmi, ktere znam, ale mam to k nim ted daleko, jsem doufala, ze se mi tu objevi take ctenari novi a ze spolecne vytvorime virtualni znamosti. Jak je mozne,  ze na jinych blog…blozich…blogach (proboha, jak se tohlo slovo sklonuje?) se to podarilo, ackoli jsou obsahove naprosto prazdne? Zatimco ja sem vnasim veskerou hloubku sveho prosteho byti  a ctenari nikde?

Je mi smutno.

3 thoughts on “Opustena

  1. Renda 23.4.2010 / 09:04

    Mrzi mne, ze se tady citis opustena :o(( Blog ctu pravidelne. I kdyz tady nenechavam komentare, tak si vzdycky moc rada prectu, co je u Tebe noveho. Nenech se teda odradit a pis dal :o))

  2. Vanilka 23.4.2010 / 09:33

    Jeee, dekuju!
    Ja vim, ze komentare nejsou to hlavni. Je to ale jediny zpusob, jak zjistit, jestli mam ctenare nebo ne. Na druhou stranu pisu taky pro sebe – mam to misto relaxace – takze tak jako tak neprestanu 🙂

  3. ladyesik 27.6.2012 / 11:13

    🙂 No já taky nemám téměř komentáře, jen ted od lidí, na které jsem narazila 🙂 A nevím, kdo všechno to čte atd. I když já dávám takovej mix, nejen deníček.

Zanechat Odpověď

