Sama doma

Jsem naprosto spokojena s prubehem soboty.

Motyl rano odjel s Holkama k rodicum. Ja s nimi odjet nemohla z dost trapneho duvodu: mela jsem domluvenou manikuru a svou prvni depilaci nohou (k tomu se jeste vratim). Pristi vikend mame ale Holky taky, tudiz jsem slibila, ze s nimi pojedu priste. Dva vikendy po sobe by na me stejne asi byly trochu moc.

Motyluv odjezd, baleni, sramoceni, vareni caje atd. me probraly celkem brzo rano. Rozhodla jsem se toho nalezite vyuzit. Vydala jsem se do Metz na nakupy. Kreditka je z toho cela osoupana a tim, ze jsem ji pred par dny pouzila k zaplaceni hotelu v New Yorku, se mi asi podarilo uz desateho v mesici (!) precerpat povoleny limit 🙂

Se svymi ulovky jsem ale nadmiru spokojena:

– dva pary krasnych boticek,

boticky Minelli
boticky Minelli

ty spodni jsou moje prvni balerinky, diky kterym bude moje poznavani New Yorku pohodlne a ja pritom zustanu elegantni. Ty na podpadku mi konecne usnadni noseni jednech moc peknych, avsak prilis dlouhych hnedych kalhot;

– nove dziny, ktere jsem nutne potrebovala k tem balerinkam,

dziny GAP
dziny GAP

protoze ja mam proste vetsinu kalhot moc dlouhych, a proto k nim nosim podpatky. V moji velikosti se proste sijou jenom kalhoty na vyzable modelky vysoke 180 cm a vic (a ja bohuzel nemam nohy dlouhe jako Adriana Carambeu). Kdyz si chci ale obout pohodlnejsi boty, slapu si na nohavice. To ale neni pripad mych novych dzinu, ktere jsou dlouhe tak akorat i k botam placatym;

– tulipany,

tulipany
tulipany

ktere vsak po nekolika hodinach ve vaze ted vypadaji takhle:

tulipany o nekolik hodin pozdeji
tulipany o nekolik hodin pozdeji

Jesteze nam pred domem tenhle tyden vykvetl nas prvni tulipan z varky dovezenych cibuli z Amsterdamu:

tulipan pred domem
tulipan pred domem

A dalsi budou nasledovat!

Cestou z Metz jsem se zastavila v Ikea koupit jeste dve dalsi zelene rostliny, abych nahradila ty, ktere uz jsem utyrala k smrti.

Doma jsem vsechno vylozila, rozmistila kytky, poobedvala rajcatovy salat a potom se vydala na upravu nehtu a na tu svou prvni depilaci nohou. Ja jsem si totiz az dodnes holila nohy ziletkou, ale v poslednich nekolika mesicich me po kazdem holeni zacala hrozne svedit kuze na nohou. Skrabala jsem se tak silne (nekdy i ve spanku), az jsem mela modriny. Na zenskych internetovych forech jsem vypatrala, ze je to naprosto normalni a ze jedinym resenim je navstivit svoji „estéticienne“ (protoze kazda francouzska zena ma svou „odbornici na estetiku“), ktera chloupky odstrani voskem. Bala jsem se moc,  ze to bude bolet. Ale dalo se to. A priste pujdu zas.

Po tom vsem jsem si jeste stihla jit zabehat. Obehla jsem nas oblibeny lesopark dvakrat, tzn. celkem cca 7 km. Mela jsem ale v planu ho obehnout trikrat. Musim vic trenovat.

A na zaver nejakou hlubokou myslenku: miluju sveho Motyla, je mi s nim bajecne a jsem stastna jak blecha za kazdou vterinu spolecne stravenou. Nas minuly velikonocni vikend byl uzasny. Ale cas od casu asi kazde z nas prospeje, kdyz nas mily „vyklidi pole“ a my mame cas na sebe. Konecne jsem nasla neco pozitivniho na „vikendech s Holkama“ 🙂

Zanechat Odpověď

