iPad

Vcera jsem se na idnes.cz docetla, ze Apple prodal v USA prvni den pres 300 tisic iPadu. Na fotce jsou mladi lide s triumfalnim vyrazem ve tvari a novym zazrakem techniky v rukach. A dneska jsem narazila na video, na kterem skupinka americkych mladiku busi do iPadu baseballovou palkou. Jeden z nich, 19lety Justin Kockott, pry chtel byt prvni, kdo tohle udela.

Nicemu nerozumim.

Nerozumim silenstvi, ktere se vsude po svete spusti, jakmile Apple prijde s nejakou novinkou. Netusim ani, k cemu je takovy iPad dobry. Asi ke vsemu. Zatim jsem poradne nepobrala ani vsechny funkce iPhonu. Mam technologicke zpozdeni. Na druhou stranu trpim neustalym nedostatkem volneho casu a jsem si vedoma toho, ze jsem k podobnym zavislostem nachylna. Kdybych napriklad vlastnila iPhone, urcite bych si s nim minimalne prvnich 14 dni vydrzela v kazde volne chvilce hrat. A to by byla skoda, protoze se da delat tolik jinych vecich: chodit behat, bruslit na inlinech, cist knizky, ucit se cizi jazyky. Kdejaky Apple-nadsenec by mi jiste odpovedel, ze spoustu z tech veci muzu delat i prostrednictvim iPhonu nebo iPadu, a ze behat a bruslit muzu s iPodem na usich. Ale ja zatim radsi zustanu u tech klasickych metod. Asi starnu.

Teda… u tech klasickych cinnosti zustanu asi jenom do te doby, nez vsichni kolem me budou komunikovat zasadne prostrednictvim iPristroju.

Zanechat Odpověď

