Filmy

Nedele vecer, Velikonoce. Restaurace zavrene, v kine nic zajimaveho. Nase varianta: domaci sushi & DVD. Dneska je s vyberem na rade Motyl.

Motyl ma vsechny mozne kvality vyjimecneho muze. Proto jsem si ho taky vybrala 🙂 Je pozorny, mily, romanticky, bystry atd. ATD.

Co se ale tyce vyberu filmu, je to typicky chlap. Dneska vecer si vybral film Hancock. Zacina to honickou v autech a velkou strileckou.

Pred par dny jsem se ho snazila presvedcit o sarmu filmu Paris. K me radosti jsme ho videli hned dvakrat. Teda JA jsem ho videla dvakrat: poprve u nej Motyl usnul.

Moje sestra se me v patek ptala na nazor ohledne filmu Remember Me. Nevidela jsem ho, ale moje kolegyne ano: bratr hlavniho hrdiny spacha sebevrazdu, jeho rodice se kvuli tomu rozejdou. On se zamiluje do divky, ktera byla u vrazdy svoji matky. Zkratka zadna velka komedie. Moje sestra na tenhle film chtela pozvat jednoho kluka. Reakce moji kolegyne: „Jestli chce zapusobit, musi ho vzit na akcni film.“

Motyl se tvari, ze se mu akcni Hancock opravdu libi. A pritom jsem to nebyla ja, kdo brecel v kine u animovaneho filmu pro deti Volt! To Motyl ronil krokodyli slzy!

Zanechat Odpověď

