Nocni hlidka

Mame za sebou dobrodruznou noc.

Ulehli jsme tesne pred pulnoci. Ja jako obvykle usnula temer okamzite, Motyl si jeste chvili hral se svym iPhonem, kdyz me najednou probudilo, jak vyskocil z postele a bezel z loznice. Kdyz se vratil, prohlasil, ze pry dole slysel nejaky hluk. Trochu me to vystrasilo, ale jak jsem byla ospala, celkem rychle jsem zacala zase usinat.

Jenze po chvilce se ozvala rana, kterou uz jsem nemohla preslechnout ani ja. Motyl zase vyskocil, rozbehl se na schody, vsude rozsvitil, pak zase zhasnul a zustal tise stat na miste. Vyckaval. Ja sedela na posteli cela rozklepana. Rikala jsem si: „Jestli tu s nama nekdo je a jestli mu skoci na zada, co budu delat?“ Motyl se pak neslysne zacal plizit po schodech dolu, prohledal cely dum, ale nikoho nenasel. Vratil se do postele s tim, ze je vsechno v poradku. Ale pro me to v poradku nebylo.

Mam teda na to svoji teorii. Uz jsme si parkrat na strese Motylova auta vsimli kocicich stop. A jeho auto je velke. Tehdy jsem se podivila, jak na nej dokazou vyskocit. A Motyl mi odpovedel, ze jsou kocky hrozne mrstne a ze se klidne dokazou vyskrabat i na strechu domu. Takze si myslim, ze se nam vcera po strese proste prochazela kocka. A jak spime pod strechou, dobre jsme to slyseli.

Doufam, ze to tak je. Ale dneska si mozna k posteli vezmu valecek na peceni.

Zanechat Odpověď

