Nadychana ceskeho vzduchu

Tak jsem zpatky z vikendu, nadychana ceskeho vzduchu, pozitivne naladena, spokojena. Bylo to presne takove, jake jsem si to predstavovala. V sobotu sice od obeda v Pruhonicich az do vecera v Blatnicce jeden sraz za druhym, ale taky jeden lepsi nez druhy! Dekuju vsem, kdo si na me udelal cas a poctil me svou pritomnosti! V tak hojnou ucast jsem ani nedoufala!

Nedelni dopoledne jsem stravila s mou milovanou sestrou. Omrkly jsme jeji budouci hnizdecko, potom vyjely na Strahov a prosly se po Petrine. Moje sestra byla uchvacena nadhernymi vyhledy na mesto. Ja o nich sice vedela (ze tam jsou), ale uchvacena jsem byla taky.

Pohled na Prazsky hrad

Pohled na Zizkov

A dokonce jsme narazily i na prvni stopy jara:

Snezenky na Petrine

Zanechat Odpověď

