Belgicke zpusoby

Chtela jsem si domluvit pracovni schuzku s pani A**** V******** z Universal Pictures v Bruselu.

Telefon zvoni a pak se ozve: „A****?!“ (krestni jmeno dotycne pani)

Predstavim se, uvedu jmeno nasich novin a spustim: „Volam vam proto, ze bych…“

Pani A**** mi skoci do reci: „S kym chcete mluvit?!“

Ja: „No… s vami…“

Pani A****: „Jak se mnou? To znamena s kym?!“

Ja: „S pani A**** V********.“

Pani A****: „Poslete mi e-mail s prezentaci vasi firmy.“

Ja: „Ja jsem vas chtela spise pozadat o schuzku a prodiskutovat s vami nekolik bodu…“

Pani A**** (uz opravdu hysterickym tonem): „Heledte ja nemam cas se s vami vybavovat, ja mam na lince nekoho dalsiho! Poslete mi e-mail!!!“

Ja: „Dobre, dekuji, naschledanou.“

Euuuhhhh…

Takhle me jeste nikdy nikdo nesejmul. Jo, mozna mela blbej den. I mne volaj ruzny otravkove a ja na ne nemam cas a byla bych radsi, kdyby mi poslali e-mail. Ale reknu jim to slusne!

No nic, poslala jsem e-mail a vzapeti dostala odmitavou odpoved.

A to mam na seznamu jeste 4 dalsi filmove distributory, ktere chci kontaktovat. Bojim bojim!

Zanechat Odpověď

