Otazka mody

Jedna kamaradka, co pracuje pro onadnes.cz, uverejnila na Facebooku odkaz na clanek o ceskych modnich blogerkach. To je asi nejaky novy trend, psat o mode. V posledni dobe jsem trochu surfovala a koukala na ruzne blogy. A o mode jich existuje spousta. Na jednu stranu je hezky, ze ty holky pisou „o necem“, ne jako ja „o nicem“ 🙂 Ale zaroven mi to pripada trochu ujety. Nevim, co je ucelem. Nevim, jestli to ty holky delaj za penize nebo zadarmo, protoze svym zpusobem delaj reklamu na vsechny ty hadriky, o kterych pisou, ktery si oblikaj a pak se v nich nechaj fotit. V clanku se pise,  ze vetsinu z nich foti jejich partneri. Nektery fotky mi ale pripadaj prilis hezky na to, aby to byly amatersky fotky. Jsem z toho zmatena.

A jsem zmatena taky z toho, jak mi nektery ty blogy prijdou stupidni, a presto mi to neda a vracim se na ne a koukam, co je na nich novyho. A vetsinou nestacim kroutit hlavou. Tak proc tam sakra lezu?

Jeden takovy priklad je blog jedne francouzske veterinarky Sushi Pedro. Ta teda rovnou uvadi, ze pise clanky „na zakazku“. Ale nasla jsem i jiny, ktery to maj asi vazne jenom jako zalibu. Jako treba jedna z tech slecen v clanku na onadnes.cz, ktera si zalozila blog Heels in Prague. Narozdil od svych kolegyn tam nema jenom obrazky, ale obcas taky docela trefne postrehy. Libi se mi styl, jakym pise.

Ja bych o mode psat nemohla, protoze modni trendy jdou naprosto mimo me. Ale trochu me to prece jenom nahlodalo. Zeptala jsem se Motyla, jestli si mysli, ze chodim hezky oblikana. Jestli bych treba nemela byt min konzervativni, vic moderni a tak. Rekl mi, ze se oblikam hezky a at nic nemenim. Tim lip. Akorat kdyz vidim ty fotky tech slecen z modnich blogu, mam pocit, ze jsem naprosto mimo misu. Sacko s kvetinovym vzorem ani pruhovany tricko bych si na sebe nikdy nevzala. Modni casopisy nectu. Samozrejme uz jsem si jich v zivote par koupila, prohlidla obrazky, ale vzdycky jsem dosla k zaveru, ze ve skutecnem zivote jsou tyhle veci nenositelne. Asi je to o odvaze. Asi jde hlavne o to nosit, co se mi libi a v cem se citim dobre, a nehledet na to, jestli se to libi ostatnim nebo ne. V tom pripade bychom se ale vsichni meli prestat pohorsovat  nad ponozkami v sandalech a rikat, ze ma dotycny spatny vkus. Protoze stejne tak by pan s ponozkami v sandalech mohl rict, ze noseni vysokych podpadku je nevkusne.

Co je to vlastne vkus?

Zanechat Odpověď

