Jedeme do Prahy

Jeden muj kamarad si postezoval: „Ten tvuj blog to je ale depresivni cteni!“ Tak bych si asi mela prestat ztezovat a napsat sem neco veselejsiho.

(Potiz je v tom, ze jsem vzdycky psala hlavne ve chvilich, kdy mi bylo bidne. Kdyz jsem vesela, necitim potrebu psat.)

Jedeme do Prahy.

Kdy? Dneska.

Uz je to tak. Rozhodla jsem se asi pred dvema tydny, kdyz jsem behem jedne ze svych styskacich krizi bezradne hledela do diare a zjistila, ze Motyl ma mit Holky dva vikendy po sobe. Nahnalo mi to hruzu a zastesklo se mi jeste vic. A vzhledem k tomu, ze ma muj tatka v pondeli 15.3. narozeniny, prilezitost se primo nabizi.

Rodice souhlasili, ze se na vikend presunou do Prahy. A dokonce i muj bratr.

Potom se ukazalo, ze Motyl nebude mit Holky dva vikendy po sobe, takze nakonec jede se mnou. Nikomu jsem o tom nerekla – myslim z kamaradu – a doufam, ze se na me nebudou zlobit. To proto, ze naprosto presne vim, jak vikend probehne.

Rodice jenom kvuli nam jedou do Prahy, tudiz je nemuzu v sobotu vecer nechat s Motylem a svolat sraz s kamaradama. Zvlast kdyz v sobotu vecer bude jedina prilezitost oslavit ty tatovy narozky. Dneska prijedeme moc pozde a rodice jsou uz cely nateseny. A v nedeli po obede budeme zase vyrazet nazpatek.

Ale neklesejme na mysli. Rozhodla jsem se, ze se do Prahy brzy vratim – a to jeste pred koncem dubna, kdy prijedeme s Motylovymi rodici. Myslela jsem mozna na posledni vikend v breznu. A premyslim o tom, ze bych o tom nasim vubec nerekla. Moje draha sestra jiste zvladne udrzet tajemstvi. A v tom pripade stravim vikend jednoduse tim, ze se postupne sejdu s co nejvetsim mnozstvim lidi a v sobotu vecer vsechna ta setkani po letech vyrazim nekam oslavit. Teda pokud si na me moji drazi pratele udelaji cas 🙂

Zanechat Odpověď

