Malo mista

Byt byl hezky. Trosku na jinem miste, nez jsem si puvodne myslela. Dal od centra, ale porad jeste by se tam dalo dojit pesky nebo dojet mestskym autobusem. Dum stoji v obrovskem svahu – auto se tam malem nevyplazilo. Ale ma to svou vyhodu: pekny vyhled. Byt je v poslednim patre. A jelikoz strecha je malinko vypoukla (mysleno jako zajimavy architektonicky prvek), vypoukly je taky strop, ktery je navic dost vysoko, takze to tvori prijemny prostor. Krasna velka terasa, na kterou je pristup z obyvaku, z kuchyne a z koupelny, jeden detsky pokoj, loznice s balkonem a jeste jeden pokoj (kancelar nebo pro hosty). Taky je tam takovy kamrlik, kde se da skladovat spousta veci.

A to je vsechno. Z meho pohledu je to krasny byt, naprosto dostacujici pro mlady, zatim bezdetny par.

Kdyz jsem ale jela z prace domu, zacala jsem pocitat vsechny ty kusy nabytku, ktere mame v nasem soucasnem dome. Vetsinou se jedna o Motylovu vybavu: dve obrovska kozena kresla, starodavna vyrezavana komoda, obrovsky starodavny pracovni stul sladeny s knihovnou,  mensim kulatym stolkem a zidlemi. Taky manzelska postel, kterou jsem strcila do pokoje pro hosty, protoze se mi nelibila, a proto jsme koupili novou. A to zdaleka neni vsechno, jenom nemam chut to tady vsechno vypocitavat.

Zkratka a dobre jsem si uvedomila, ze my se nikdy do zadneho 3pokojoveho bytu nevejdeme (tady se 3pokojovym bytem nazyva byt, kde jsou 3 pokoje a k tomu navic obyvak, v CR by to tedy bylo spis 4+1). Jeden pokoj se musi rezervovat pro Holky, i kdyz vetsinu casu bude prazdny. Dalsi pokoj by byla nase loznice a z toho posledniho bychom zatim mohli udelat pracovnu a narvat tam ten Motyluv stul s knihovnou, popr. nejake rozkladaci kanapicko pro hosty. Ale co kdyz za par let budeme mit taky vlastni dite? A co kdyz jich dokonce bude vic? Kam je potom dame?

A kam dame vsechny ty (Motylovy) veci, ktere se jeste valeji nevybalene v garazi? A jeho 3 lednice na vino a vsech tech jeho asi 800 lahvi?

Trochu me to ale prece jenom stve. Je pravda, ze mam jeste par veci v prazskem byte, ale vicemene je otazkou casu, kdy je proberu a vyhazim, protoze uz bez nich spokojene pres 3 roky ziju. Do Luxu jsem prijela s 2 kuframa. Pak kdyz jsem si nasla prvni podnajem, samozrejme jsem si do nej poridila nejaky ten nabytek, veci zacaly pribyvat, ale porad mam pocit, ze je mam pod kontrolou. Kdybych se mela stehovat sama, vim, ze bych to zvladla. Pokud se ale mame stehovat oba, asi bych se mela vzdat myslenky, ze si najdeme nejaky hezky byt v centru. Protoze i garsonky v centru jsou nehorazne drahe, a na byt se 4 (ci dokonce vice) pokoji nikdy mit nebudeme.

Ano, je to tak, jsem zklamana 😦

Zanechat Odpověď

