Pat Metheny

Cely ten nepovedeny vikend jsme uzavreli uklidnenim rozbourenych vod. Vydali jsme se na koncert Pata Methenyho, jednoho z nejuzasnejsich muzikantu na svete. Nikdy bych neverila, ze budu mit prilezitost videt ho nazivo. Sal ve Philharmonii byl naplneny k prasknuti a to se nestava kazdy den.

Methenyho hudbu znam z kazet a CDcek, ale nikdy jsem ho nevidela napr. v televizi. Tudiz jsem si predstavovala, ze vystupuje s haldou dalsich muzikantu. Podle toho, co jsem nasla na YouTube, sice obcas s dalsimi muzikanty vystupuje, ale predevim vymyslel jakysi obrovsky hraci stroj, slozeny ze skutecnych hudebnich nastroju, bubinku, cinylku, klaves a kytar, a vsechny je ovlada pomoci svoji kytary, na kterou zaroven hraje.

Mala ukazka:

Na podiu je to podivana naprosto uchvacujici. Pripadala jsem si jako Alenka v risi divu. A bajecne jsem se uvolnila. Ta hudba me uplne pohltila, na vsechno ostatni jsem zapomnela, i svaly v obliceji mi povolily a ja se konecne zbavila vseho toho napeti, ktere me v poslednich dnech ovladalo.

Zanechat Odpověď

